ИСТИНАТА, САМО ИСТИНАТА И ЦЯЛАТА ИСТИНА ЗА НЛО И ДРУГИТЕ ЗАГАДКИ

ФАРАОНСКИ ПЕНИС –ЧАСТЕН СЛУЧАЙ, АПОЛОГЕТИКА ИЛИ !?!?

СМЕХОРИИТЕ СВЪРЗАНИ СЪС СЪЗДАТЕЛЯ НА ЖИВОТА- ФАЛОС, ПЕНИС, ХУЙ, КУР, ПИШКА

Превдовъзпитаност, псевдоморал, псевдоскромност, псевдообществени норми, псевдоетичност, псевдонаучни заклинания, псевдозакони и разпоредби, псевдопротести, против всички и всякакви освободени човешки нрави, прояви, постъпки и състояния. Това е краткият и непълен наш анализ относно човешкото зачеване, раждане, живот, смърт. Това е краткото и непълно наше изследване относно краткия и напълно скотски живот на българина днес. Това  писание е провокирано от безумно категоричните фотоси, впечатления и анализи на бг.изследовятеля Иван Лазаров.

Сам той не желае да го определят като уфолог, а като НеЛеОлог. Нещо повече, той сам се определя като агностик в областта на загадките около нас и с нас.

……..Прочие започнахме със заглавието, мистерията фалос, пенис, хуй, кур, пишка и прочие…И веднага уточняваме, че смехориите, тъжните усещания и размисли свързани с тези категории засега у нас в Бг са покрити с някаква идиотска мъгла имаща произход единствено и само с кретенизмът който се внушаваше от зората на т.нар. социализъм-комунизъм  у нас, та до ден днешен. Е…и какво да правим ние, преживели и все още живи съвременници на марксизма-ленинизма-еволюционизма–дарвинизма ?!   Изпълнени сме с желанието, намерението да говорим и пишем свободно за забранените неща от времето преди „берлинската стена” и след псевдодемокрацията у нас в България. Това е наше становище и е наше право да го кажем така. Обратното е нещо друго, а другото…то е нещо друго !!!

И веднага уточняваме. Главният мотив, основния двигател за списването на всичко по-долу са фотодокументите, спомените, автентичните преживявания и небивалиците случили се по време на посещението на бг. НеЛеОлогът И.Лазаров в Египет. За всичките си египетски авантюри той подготвя книга с обилна фотоилюстрация, поради което тук ще стане реч за малък епизод свързан само с една снимка. Снимка на фалос, огромен пенис на египетски бог. Ще направим опит максимално лаконично, без да спестяваме цветистия му изказ да опишем видяното и документираното, когато  е бил там и е вървял по стъпките на фараоните. Естествено всичко е гарнирано с удивително впечатляващи снимки, запечатали факти за които никой или почти никой не желае да пише и говори. Според разказвача ни, това е така защото малцината смелчаци дръзнали да говорят и пишат по темата за фараонските пениси или не са посещавали Египетските гробници или са безсрамни компплагиати и наперени пишман спецове по проблемите на древен Египет.

Разказът му е почти невероятен, но го публикуваме с неговото любезно съгласие. Без редакция.

„Случайност на съдбата, случайно извадих късмет и случайно попаднах в смесено българо-руска тургрупа пътуваща за Египет. Първата спирка беше Кайро, платото Гиза и Великите пирамиди. За тях трябва да се пише и говори отделно, пространно и без да се спестяват т.нар. научни обяснения, изчисления, анализи и квалификации, които са почти допирателна до кръг от полуистини, лъжи, измислици, спекулации и манипулации. Защото така искат, така разпореждат работодателите им. Защото истината за древен Египет трябва да се спестява, трябва да е достояние само на малцина, които разбира се трябва постоянно да пишат и пренаписват световната човешка история. Жалкото е че тези които инвестират в тази „дългосрочна програма”  отдавна се радват на „осребряване” на манипулациите.

Фактите са налице. Постоянно някой, някъде открива и намира опровержителни артефакти за учебникарска история на човечеството и специално за Египет. Тъжна работа. Но, тук ще отделя време само на един частен случай. Изображенията и символите закодирани в  т.нар йероглифи особенно и специално в гробниците в „долината на фараоните”. Прекалено смущаващо е едно уж несериозно обстоятелство. В хотелската стая в която парвоначално бях настанен ме посрещна безумно стряскаща подробност.

      ФОТО №1 Без коментар. Кой каквото иска това да си мисли.

Подминах с презрителна усмивка гостоприемството на този египетски хотел. Трескаво се подготвях с четене на материали и свежа информация относно предстоящото ми посещение в „долината на царете” . И дойде денят на посещението. Най-хубавото нещо което се случи е, че турводачът се оказа чистокръвен млад българин, владеещ добре арабски , респективно прекрасно български език. Безкрайно интелигентно поясни на групата в която се бях включил, че има затворени за посещения гробници /на Тутанкамон – нямало нищо интересно защото всичко е пренесено в каирския музей, на Рамзес II -ремонт  и някой не толкова известни фараони/. Там имали достъп само известни и утвърдени световни учени-изследователи на гробниците и мумиите, защото се извършвали много скъпи технологични анализи и прочие бръщолевения – помислих си аз  още тогава – преди да съм стъпвал, влизал и виждал тези безумно сложни дълбоко надолу в скалата заупокойни места на властниците в Египет пред 4-5 хил. години. Но нашия гид съобщи весело, че и това сме имали късмет, че можем да видим гробниците  на също толкова велики и известни царе-фараони чийто саркофази били все още в подземията!? И всичко започна. Някакво смразяващо кръвта мълчание всред групата от около 50-тина човека. Такъв е лимитът за тургрупите влизащи в тези катакомби. Всичко се започна с великия Рамзес III или според тур инфомацията това е „KV11 Rameses III”…..И тук вътре в дъното на гробницата, където е уж кочега-саркофага откривам първия кретенизъм. Ковчегъг, т.нар. саркофаг в който уж била мумията на Рамзес-III не е това което ни показват учебниците и хилядите док.филми. Едно каменно корито, добре и професионално обработено-измазано , особенно отвън, после перфектно шпаковано и зографисано със подходящи йероглифи. Кой,кога и как не може да се разбере по никакъв начин. Това ти разрешават да видиш, това гледаш. Това е наличния там обект, това трябва да възприемеш. Да, ама не….казваше един изтъкнат наш бг телевизионер.  И абсолютно е забранено да се правят снимки. Без коментар. Но…не са успели – тогава все още – да скрият, замаскират нещо което аз и вероятно много други посетители видяхме. Дясния долен ъгъл на мазилката на т.нар. саркофаг на РамзесIII беше паднала и се виждаше грубата изработка на каменното корито-ковчег-саркофаг. Тъжното и жалкото е че нямах никаква възможност да фотодокументирам тази зловеща манипулация. Още там у мен се надигна гняв, който сега искам да изрека-напиша на висок глас. Българи, хора, човеци, не вярвайте на това което четете, гледате и виждате по всички и всякакви СМИ. Лъжите, спекулациите и манипулациите са толкова ужасни, че никакви словестни интерпретации не могат да преставят автентичните неща свързани с древностите и специално в древен Египет.

 

Фото №2 Излязох от гробницата на Рамзес III гневен от манипулацията с ковчега която видях, но и доволен защото с очите си видях нещо за което само съм чувал.

 

Фото №3 Този фотос показва-демонстрира ковчега-саркофаг на РамзесIII, каменното корито днес, но аз съм отбелязъл къде беше кретенизмът. Защото ако беше оцелял оригиналът, всички можеха да видят и разберат повече и истината за кой и как е създавал тези ковчези за вечни времена на египетските управници. Защото щеше да стане видно как ни лъжат и манипулират т.нар. египтолози относно тези каменни корита, които уж били от гранит и прочие лакардии….

Няма да е коректно ако пропусна видяното в следващата фараонска гробници. Рамзес IV …! Има написани достатъчно вярни-невярни информации за този египетски цар-фараон.Тук ги спестявям. Важното, интересното и смайващото е , че още в началото, при влизане в гробницата-катакомба в дясно на входа вътре има огромна на ръст мъжка фигура. Ето това ме стресна, защото никъде в  достъпните публикации-полуинформаци никой не споменава нито дума за тази мъжка фигура с огромен фалус. Стоях впечетлен пред тази изумително важна илюстрация от преди много векове. Мъж с еректирал пенис. Без да съм имал възможност да правя метрични замервания, мога да твърдя, че големината на фигурата на мъжът и еректиралия фалус бях в съотношение 3 към 1. Наистина смайващо и спиращо дъха изображение. И…когато реших да фотокоментирам „обекта”, веднага на помощ ми дойде бг-турводачът, който ме предупреди много сериозно да си прибера фотоапаратът, защото пазителите-охраната на гробницата ще ми вземат фотоапарата и ще го счупят. Така щял съм да си загубя всичката фотоинфопмация.  Аз чинно и послушно взех предупреждението насериозно и прибрах фотокамерата си.

Последва посещение в цех-работилница за производство на сувенири. За туристи разбира се. Именно там се впечаатлих от статуетка зад търговската витрина, която беше копие на това което видях в началото на гробницата на Рамзес IV.Беше голямо фотопреживяване. Пак водачът-гид ме предупреди да не правя опити за снимане на витрината в която беше статуетката на някакъв !? неизвестен бог-фараон-човек – нямаше надписи! След кратки процедури се получи разрешение. Трябваше да платя на охраната 20 долара и той „няма да види” когато снимам. Ок! Така в живота си  направих първата и последна снимка за 20 долара. Вярно е че качеството е отвратително, но пък имах фотоартефакт,   нещо което предстоеше да проучвам, изучавам, оценявам, квалифицирам. Защото да снимаш без светкавица, през бронирано-остъклена витрина е нещо което могат и трябва да ме разберат само професионални фотографи. Другите гледайки този автентичен фотос трябва да разберат и знаят, че аз нито съм първият, нито съм последният които ще предлагат подобни фотоартефакти пред жадните за информация редови мислещи люде.

Фото №4 При излизане от подземието-гробница на Рамзес IV, египетския пазач контролиращ спазването на забраната за правене на снимки от посетителите се съгласи да си направим снимка за спомен като компенсация за невъзможността аз сам да фотографирам това което преценя за важно и интересно

Фото № 5 Банална снимка с цифров фотоапарат, вероятно и скритата ми радост-гордост. Защото аз съм си най-точния източник на информация. Впечатлителното и респективното е, че египетското същество във витрината с грамадния пенис,фалос, кур, пишка, хуй респектира и когато няма инфо кой е, тогава започват подозренията. Така и до днес ни манипулират че създателя на живота е т.нар. „богиня майка” , без никой никъде да се занимава с бащата-Бог Геб създател на живота.Богиня-майка, майката-земя и прочие алегории и метафори  може и да има, но е малко вероятно  тя да е създател на живота. Но, не съвсем, защото нашите-моите изследвачески находки откриха и още подробности.Моят вече нежив приятел Андрей Скляров ми помогна да намеря-открия и други подобни фотодокументални илюстрации.

Фото №6 От консултациите  с мои колеги и приятели зад граница разбирам, че информацията за това изображение е професионално и внимателно покривана-скривана. Защо,продължавам до ден днешен да се питам аз!? Отговорът е един единствен. Уж съображения от морално-религиозно-научен характер. Добре, но това може да продължи кратко време, година, десетилетие, столетие, а след това, истината пак ще бъде показана. Защото това което се вижда на този фотос е малка част от египет-бизнеса. Някой фактори така желаят и то така се случва. Пояснение към фотоса…такива цехове-работилници за сувенири на милионите туристи в Египет вероятно вече има и в пясъчно-пустинните селища там. И какво от това!?…нищо. важното е да върви бизнесът, и той върви. Важното е и обстоятелството, че това чудовище-бизнес с производството на сувенирите се плаща, спонсорира от всички онези , които желаят да пишат както те искат древната история на човечеството, в частност историята на Египет. А иначе фалос, пенис, кур, хуй, или божествена пишка всеки турист може да си купи в сътветния цех-работилница-магазин за сувенири в египетските тур  обекти. Наспорили са ги много.

Но …предстоят много още интересни и шашкащи фотодокументи. Поради това нека по-долу видим някой автентични изображения. Рамзес VI ! Мислим че не бива да се забравя обстоятелството, че в Египет е имало 11 на брой фараони-рамзесовци. Пропускаме т.нар. историческа справка. Но, няма как и не трябва да подминем какво пише и твърди един наш, днешен бг-египтолог-Теодор Леков. В книгата си „ Религията на древен Египет /2007/„ пише дословно и според мен абсолютно правилно следните  много важни, ценни и провокиращи към размисъл всички  читатели, които се интересуват от тази тема.

         „Записването и произнасянето на египетските имена и думи на съвременни езици е свързано с редица трудности. В древноегипетската писменост се изпускат гласните звуци, като се изписват само съгласните, които формират „скелета” на думата. Така получената комбинация от съгласни позволява думите да се четат по различен начин. Затова не можем да бъдем сигурни в правилното произношение на египетските имена. В книгите за Древен Египет те са изписани по различен начин, което затруднява тяхното разпознаване и запомняне.”

От тук и до края ще се занимаваме само с някой изключителни дискутабилни артефакти относно древни изображени в гробницине на фараоните. Добре ще е  посетителите на този сайт запомнят какво трябва да  съобразяват, когато видят, прочетат или чуят, какво и да е то, свързано с древния Египет. Добре ще бъде винаги да се подсещат за  „великите” научни познавачи на текстове и прочие „авторитети”, усукали, префасонирали и направили древностите край р.Нил в услуга единствено и само на себе си, респективно на дарвинизмът-еволюционизмът. Прочие…уточняваме, това ни становище не е „наливане вода в мелницата на креационистите” – те са от същия „материал” но се афишират като не-материалисти.  И още добре е да се проумее, че фалос, пенис, пишка, кур, хуй, инструмет да продължаване живота и т.н. са доказано категорично най-често срещаните идеограми от праисторически времена до днес, като „нещото” което е извор на живота. Създател на живота!  Във всички изчезнали вече древни цивилизации по земята и особенно в древен Егитет този мъжки символ е издигнат в култ по време на фараоните. Ала днес псевдоизследвачи на тези древности все още пълнят инфопространството с някакви измислени еротични епитети относно всичко свързано с египетските изображения на фалосът във фараонските гробници. Това е пълен абсурд и предизвиква само нашия неистов смях. Този мъжки инструмент създаващ живота е бил основен, главен символ и метафора при представяне на божеството Геб – древноегипетски бог на плодородието, създаване на живот и прочие… Ето вижте, прочетете и проумейте какъв абсурд ни пробутват за да ни мачкат съзнанието и мисленето.

От най-древни времена хората са почитали Великата Майка, Богинята Създателка. Едновременно Майка-Земя и Небесна Богиня тя олицетворява земното, материалното и духовното.”

Ала кои са тези най-древни времена, никой никъде не споменава. Важното е да има „богиня-майка”. И я има! И какво от това!? Тази смехория  нито може да създаде живот, нито е „майката земя”. Защото за създаването на живот трябва да има „нещо, което да го създаде”, а тази „богиня майка” не е нищо повече от една епруведка в която дори днес в спецлабораториите създават живот. Тогава….!?…защо продължават да ни внушават кретенизми, нали имаме техпрогрес, нали имаме спецтехнолигии, нали сме в 21 век, нали уж вървим напред, а продължават да спекулират с нещо измислено в угода единствено и само да бъде защитена и утвърдена еволюцонистко-дарвиновата измишльотина да произхода на живота тук на Земята. А квинтесенцията на това безобразие е измислената Богиня-майка. Това е науката!!! Нищо повече.

Именно като контрапункт на разюзданите псевдо писания и всякакви други тъжно-опасни информации за някаква „богиня майка” ни мотивират да погледнем истината право в очите, респективно с безпардонна илюстрация за нагледност.

Древен египет! Фараонски гробници и зографисването им. Символите от рисунките, смисъла им и посланието  им до нас….уж цивилизовани, напредничави, по-умни и знаещи ли сме днес от тях!? Пълна и тотална скръб се внушава на всеки, който прояви любопитство и траен интерес към тоталните древностите по смачканата ни планета от СМИ и работодателите им. Няма да ги удостоим с внимание. Продължаваме с онгледяването на Този Който Създава Живота. Останалото е нещо друго…..

Бог Геб ! Кой е той, какъв бог е, защо е бог, защо до ден днешен го има в сувенирните щандове на Египет, кой,кога и защо е решил да го изчъгарка от стенописите в  египетските гробници в „алеята на фараонските гробници”. Проблем, загадка или умишлено и целенасочено деяние !? Наистина е тъжно-смешно да се преекспонира този  мъжки атрибут, но и да се вижда само еротичната поанта, пак е пълна смехория.  Невежество е страшен бич.

Пенисът на Бог Геб ! Това е нещото разгневило, както християнски, така и мюсулманските „морализатори”. Може със сигурност да се постулира, че египетския фалос не само на цитирания бог, но и изображенията му във фараонските гробници силно и глупаво ги смущава. Както в началото на египетските археологически изследвания, така и днес в тъпите книги, публикации и дори в Интернет писанията относно ужасно мащабното древноегипетско изображение на „нещото” създаващо живот, е имало, има и ще има ограничено мислещи хора. Именно те опустошават древната исторя на човечеството, в частност египетската история. Но, египетския пенис на Бог Геб, и подобните уж изображения в гробниците на фараоните тотално унищожени и премахнати от стенописите в тях , частен случай ли е или целенасочена вандалщина!?  Не! Категорично не! Ако за религиозния фанатизъм може да се каже „ограниченост и тъпознание”, тогава какво да споменем за днешните уж нучни разбирания, които ни внушават, че т.нар. „богиня майка създава живот” а не някакъв Бог !? Не е ли пълна смехория и престъпно твърдение, че тя е носител, създател на живота!? Мислим, че няма по-зловещо нещо от неистовите опите на т.н. наука да вкорени, да установи за вечни времена дарвинизма-еволюционизма, да внушава тъпотии и да манипулира обществото със своите глупави тези, хипотези и базпардонни теории, особенно за древната човешка история. Пълнят ни главите с небивалици. Внушават ни истини все едно са последната инстанция за адекватност. Навсякъде, повсеместно може да се прочете „науката доказа”, науката откри”, „науката изследва”, „науката прави пробив”, „науката има доказателства”, „науката е оптимистична” науката, науката, науката. Но е добре да се замислим и  как постоянно ни приканват, убеждават и дори насилват да вярваме в науката и научността, но никога да виждаме и да мислим. Такова е и обстоятелството със символа на мъждия орган – пенис. Никой, никъде не приканва любопитните и любознателните хора да гледат, видят и мислят защо този символ – ерегирал     мъжки атрибут – от незапомнени времена е олицитворявал  живот, създаване на живот. Тъй като древните египтяни са били майстори на иносказването и на метафоричните изображения, именно от запазените и стигналите до нас иероглифи и картинки виждаме и разбираме значимостта на тези исторически артефакти. Тук и сега искаме да внесем повече яснота и информация  специално за учили-недоучили, знаещи-незнаещи и всякакви други пенкилери, които се самоназначават за познавачи на древностите по планетата ни. Особенно за самопризвелите се египтолози.

Известното и труднодостъпно оригинално изображение върху египетски папирус, в Британския музей за първи път показва пенис-фалос от древен египет. От папируса става видно, че древните египтяни са направили послание до нас. Отделянето на небето /богиня Нут/ от земята /бог Геб/. Нещо подобно на днешната космология, но по египетски стандарти. Ала тук се вижда и разбира смисъла и значението на символа мъжки пенис-фалос. Добре е да се взема в съображение и опцията за която споменава и бъгарския египтолог Теодор Леков  „….не можем да бъдем сигурни в правилното произношение на египетските имена. В книгите за Древен Египет те са изписани по различен начин, което затруднява тяхното разпознаване и запомняне.” Е, и какво следва…потребност от мноооого внимателно анализиране на артефактите.

Фото № 777….№7 Върху фотос №777 от автентичния запазен папирус е Бог Геб. . За рисунката върху този папирус има предостатъчно изследвания и публикации. Няма да ги повтаряме. Но, ще споменем, че  никой не желае да разглежда нещата от рационален аспект. Всички се хлъзгат в лесната, удобната и безболезнената плоскост на митовете, легендите и свободното интерпретиране на артефакта. Тъжна, но вярна наша констатация. Тук уж са изобразени небето /богина Нут/ и земята /бог Геб/. Дали е така, знае ли някой!? Длъжни сме да направим нещо важно и вероятно интересно за нашите читатели. Има две групи изследвачи на древните египетски артефакти  оставени върху папирусите и оцелелите изображения в подземията-гробници в древен Египет. Едната група провижда в тези изображения бог Мин, другите съзират изображение на бог Геб. Според нас по-вероятно е истината да е в изображението от древения египетски „папирус Тамени”намиращ се в британския музей-Лондон върху който е изрисувано уж отделянето на небето /богиня Нут/ от земята бог Геб/. По презумпция възприемаме че това е автентичното разшифроване на изображението.  Тук ние акцентираме въху мъжкия символ който създава живота, метафорично представен като божествен инструмент за генериране на живот, на хора, на човеци. Религиозно-митологичните аспекти са друга тема и заслужават друга публикация.

Фото №7а Тази снимка е също на Бог Геб. Но е зловеща! Защото показва и доказва какви египтолози има. Самоназначили се негодници-египтолози правят всевъзможни кретенизми относно древно-египетските артефакти. Същата лудост ги обхваща относно всички и всякакви древности. Пишат, словоблудстват, окарикатуряват древното ни минало. Единствено и само защото или са за връзване или са отявлени наукофили и създават и мултиплицират глупости, лъжи и деформирани  изображения от древността. Целта им е прозрачна. Какъвто е случая с това изображение. Идиотски оцветено и вероятно челта е да бъдат иронизирани древните артефокти. Защото такава  илюстрация въобще няма. Винаги, когато е възможно, на всяка цена да дискредитират , да злепоставят читавите и надеждните изследвачи на древностите по планетата ни. Каквото каже т.н. наука, това е вярно, това е истината от последна инстанция. Да, ама не !!!Прочута фраза на бгжурналист. Всеки сам да си направи извода като гледа и вижда оригиналната снимка и шарено оцветената.

Нататък… Бог Геб! Древноегипетски Бог на плодородието, Бог на размножаването на хората, Бог на успехи в търговията, керваните в пустинята, защитник на пътешествениците.Този бог бил додинастично божество, т.е. преди фараоните. В древни времена той уж олицитворявал съзвестието Орион. Трите най-ярки звезди от това съзвездие  в права линия представлявали пениса на този Бог. Без изключения във всички достъпни информации за това божество пишат и твърдят казаното до тук. Папагалщина! Астрономия, какво да правиш…!?!?! На астрономите никой не се осмелява да  бъде опортюонист !?!? Защо ли е така тук и сега няма да се занимаваме….след време и това ще сторим. Кратките и лаконични сравки показват почти идентични изображения. А и няма как да е по другому. Все пак това е  Бог Геб – Бог на размножаването на хората. Като че ли има нещо невписващо се в днешните научни догми, постулати и хипотези, които ни пълнят и тъпчат главите с  еволюционизъм-дарвинизъм. При всички случаи най-зловещото е , че имаме макар и оскъдна информация за протосторическите цивилизации и хора, ние днешните люде не можем, не знаем как, не разбираме древните послания, които все още ги има и са запазени. А тези сведения са по-важни, по- стойностни, носят невъобразимо много информация за древното ни минало, а т.нар. „наука” повсеместно, навякъде и непрекъснато ни облъчва с кретенизми и смехории относно история, протоистория и изобщо миналото на човечеството. Особенно и специално за произхода на живота, създателя на живота и развитието на човечеството. Надолу трябва да стане видно кой е създателя на живота.  Запазените и стигнали до нас илюстрации го показват и доказват. Да се знае и да не се спекулира и манипулира със смехорията „богиня майка”. Нищо не може да бъде по- ясно и категорично от обективното онагледяване. Имало е Бог Геб – Бог на размножаването на хората….и какво от това че е египетски бог?! Има илюстрации, има качествени изоражения, има и аналози по света…какво повече трябва да има за да се напълнят празните мислителници на днешните „научни мислители”!?  Ние отказваме да спекулираме и манипулираме посетителите ТУК с високо специализирани анализи. Не е и потребно. Мислещите аналитични човеци могат самостоятелно да изберат кое е  стойностното – т.нар. „научни анализи” или личната оценка на наличната илюстрация, достъпна засега в Нета. Правим важно уточнение, атрибутът-фалосът на бог Геб  бил възприеман /от древните египтяни поданици на фараона-цар/ като  алегория, като символ, като метафора, като иносказание, като образ на празлук. Изправен, твърд и сочеш към обстоятелства и обекти при изобразяването му като протожитейска, проточовешка конкретика, носеща ясна, точна и безалтернативна информация. Интересно и зловещо любопотно е, че англичаните, които уж били поставили началото на египетската фотодокументалистика са правили снимки на изображението на  бог Геб като  се стараели да липсва божествения фалос. Справката показва, че те всячески са избягвали атрибутът- фалосът да не се вижда. Дали е само от религиозни, от морални, от етични съображения, това всеки сам да прецени. Важното е да няма друг Бог освен юдейския! Прочие тук е мястото да споменем за кретенизмът на плагиатите и папагалите които кой знае защо объркват имената на египетските богове, а специално в случая за бог Геб, като постоянно го представят като бог Нут, а Нут е Богиня!? Уточняваме, видно е от фото№7, че бог Геб е със ерегирал мъжки атрибут, а „бог нут” е богиня Нут, символизираща небето и поради това е с такава изскана и вярна поза…тук няма еротика или подобен подтекст. Ако въобще може да се има доверие на египтолозите и техните преводи от древните иероглифи. Защото : „Записването и произнасянето на египетските имена и думи на съвременни езици е свързано с редица трудности. В древноегипетската писменост се изпускат гласните звуци, като се изписват само съгласните, които формират „скелета” на думата. Така получената комбинация от съгласни позволява думите да се четат по различен начин. Затова не можем да бъдем сигурни в правилното произношение на египетските имена. В книгите за Древен Египет те са изписани по различен начин, което затруднява тяхното разпознаване и запомняне.”

Но… въпреки това или точно поради това, свободомислещи и религиозно-научно необременени хора са ни завещали прекрасни фотографии. Именно тук и сега предлагаме илюстраци за да онагледим кое е  и кое не е адекватно и вярно за съществуващите все още артефакти относно фалосът на Бог Геб. Всички фотоси освен авторските са от Интернет, свободно достъпни.

Фото №8 Блестящо изображение на Бог Геб върху оцеляла каменна плоча-стела. Истинска радост за заслужаващите доверие изследвачи на древностите. Въпреки че има много  спорни интерпретации, артефактът е налице. Времето ще покаже и докаже кое е  и кое не е вярно и адекватно за всичко което са ни завещали древните египтяни. 

Фото №9 Някъде из залите на евромузеите  има запазен фотос /а и не само/ на Бог Геб от някой ентусиаст-египтолог. Трудно откриваем. Но, фотофактът е налице. Когато му дойде времето ще стане известно кой, кога и къде е направил тази уникално снимка. Според нас, вероятно това е в областта на Луксор. Всички знаят че в средите  на „европейските” изследвачи на модерната тогава , та до днес египетска загадка преди 5 века и повече е имало и авантюристи, но е нямало фотошоп ! И какво от това!? За нас е важно че имаме научно необременени фото факти.Този фотос доказва това.

Фото №10….№11 Идентични изображения на Бог Геб. Но не съвсем.Защото никъде няма инфо, кой, кога къде , как  е документирал тези удивителни артефакти. Бърз, елементарен фотоанализ подсказва, че сюжетите са еднакви с малки нюанси.Но, главното, Бог Геб е това което са ни завещали древните египтяни. Бог създател на живота.

Фото №12 Почти неизвестен фотос на бог Геб. Вероятно от някакъв папирус. Липсва информация и конкретика за място, година и авторство. Това не елиминирпа смисъла и съдържанието на изображението на създателя на живота-бог Геб. Обратното , показва и доказва че древните египтяни, са знаели точно какво да завещаят на следващите човеци, ако ние все още си приписваме този епитет!?

 

                            Фото №  13, 14, 15

Ввъзниква генерален, фундаментален проблем. Незнайно как, защо и докога ще има разнобой в общноста на изследвачите на египетските древности. Консервативните, ортодоксалните изследвачи твърдят че на тези фотоси  е бог Мин, другите, по-спокойните , по-уравновесените, по-авангардните изследвачи твърдят че това е бог Геб. И тук отново ще повторим написаното от бг-египтологът Теодор Леков  :„….не можем да бъдем сигурни в правилното произношение на египетските имена. В книгите за Древен Египет те са изписани по различен начин, което затруднява тяхното разпознаване и запомняне.” Така за нас остава валидно становището на всички които отстояват разбирането, че тези изображение са на бог Геб. Единствевено и само научно обременените немислещи хомо-биологични единици заобикалят тези илюстрации, въпреки че ги има, пълно е във всички музеи по света.  Т.нар. наука им е внушила и закодирала в мисленето им уродливите категории, като морал, етика и дарвинистко-еволюционно-юдорелигиозно  възпитание, мислене и деяния. И те спазват обета…мълчат и заобикалят фактология която противоречи на техните догми и закони. Проблемът е, че са си извоювали правото да бъдат първа инстанция на истините за загадките  около нас и с нас. Всички ние останалите трябва да се сърдим и негодуваме на това обстоятелство на самите себе си. Защото им позволяваме да ни манипулират, продължаваме да им вярваме!!! Тъжна и зловеща истина, но засега е властваща повсеместно, особено в учебниците и справочниците.

 

Фото № 16, 17, 18 Тук трябва да се доверим !? на фотосите  направени от уж надежни изследвачи на древностите в Египет. Правим го. Всички  плагиати-преписвачи и всякаккви други папагали-египтолози  твърдят , че на тези фотоси е „Разес-6”. И именно тук, точно сега правим уточнението: изображението не е на „”Рамзес-6-ти”, а е на бог Гем. Кой и кога ще проумее и разбере, че египетските символи, иероглифи и свързаните с тях  безпардонно точни и верни информации за египетските древности не са това което ни предлагат смешниците самоназначили се за егоптолизи. Отново и пак ще повторя какво е казал-написал бг-египет-изследователя Теодор Леков :…”не можем да бъдем сигурни в правилното произношение на египетските имена. В книгите за Древен Египет те са изписани по различен начин…” Цитирам го , защото си мисля, че бг-изследователите на египет-загадките са по близо до адекватността. Защото ние знаем и можем да вникнем и разчетем подтескста  на казано-написаното от нашенците. За тези фотоси има, по-скоро няма надежна информация кой, кога, как ги е направил. Но…има коментари – космологични, езотерични, астрологични, окултно-мистични, дори уфологични превземки и какво от това!? Нищо….празнодумие първично, посредствено, първосигнално и научно претенциозно. Без никой  да е ходил, да е бил в Египет, да е посещавал гробниците на египетските фараони в т.нар долина на царете /KV — King Valley/. Всички писачи, драскачи и дърдорковци са били екскурзианти в Египет вървейки по тур-пътеките, представители на Турагенции или обикновени плагиати. Само и единствено специализираните сайтове /респективно литература/ относно древните цивилизации по света имат уж надежна информация относно  древностите на Египет. Но…и там се прокрадва едностранчивост, пристрастие и субективизъм. Тук няма да обсъждаме и анализираме безумната шумотевица и тъжно-смешните „информации” у нас относно древностите на Египет, специално долината на царете. Това е работа и задължение на самоназначилите се египтолози и телевизионери. Ние желаем да осветлим древноегипетската фактология относно фалоса, пениса, създателя на живота –Бог Геб. Всички справки показват, че на тези изображения са показани удивителни неща.  Някакъв създател на живота е представител на някаква панета, която астрономите не признават. Е…и какво да правим сега!? Не може да се използва двоен стандарт. Или това което показват древноегипетските  илюстрации са верни, или трябва да се доверим на днешните модерни астрономи. Трудно решение.

Проблемът е във всевъзможните хипотези и анализи, респективно в използването на ужасно неясни, непонятни и трудни за идентифициране обекти: Гор, Нибиру, Антиземя 2, анунаки и прочие сложни формулировки относно тези изображения. Въпрос на личен избор е на кого и на какво да се довери изследвача на тези древности. В този порядък можем едниствено и само да изкажем становището, че Създателя на живот Бог Геб в древен Египет е избразяван метафорично като огромен фалос. Ние категорично заставаме зад това светоусещане. Всякакви други нафукани и наперени тези, хипотези и теории според нас са проява на посредственост, примитивизъм  и първичност в мисленето. Не приемаме всякакви небивалици и нищо не значещи „т.нар. научни” интерпретаци, артикулации и празнословия. Именно тук трябва да кажем, че смехориите с т.нар. богиня майка никак, по никакъв начин не могат бъдат приети като адекватни на човешката история. Доказва го Бог Геб – създателя на живота.

Фото №19 , 20 Тези два фотоса  някак случай попаднаха в полезрението ми и по този начин доказаха подозрението че целенасочено са били спестявани пред обществеността.

         На снимка №19 ясно категорично и безусловно се вижда това което лично аз бях лишен от възможността да  фотодокументирам. В гробницата на Рамзес IV. За мен бе истинска радост да видя този фотос. Не знам кой е авторът, но съм убеден , че снимането е било отдавна или с много добре платен бакшиш, или по време когато в Египет все още е нямало толкова голям наплив от посетители и забрани за снимане. Както и да е. Важното е че това изображение за пореден път опровергава абсурда на твърденията за зографисването на фараонските гробници като нещо, което проследява земният им живот. Пълни глупости. На входа на подземната  камера- гробница с  дълбочина и дължина почти 100метра още в началото вдясно на входа е видно че изображението не е на фараонът  в гробницата, а е на Бог Геб. Дори изпадаме в странно състояние, и се питаме възможно ли е фараон, пък било и египетски да има такова мъжко достойнство!? Помислете си, ако е оцеляла мислителницата ви. В същото време високоинтелигентните изследвания на  самоназначените египтолози ни внушават че иероглифите в гробниците на фараоните са история на техния живот, религия, дейност. Никой никъде, никога не се ангажира с анализ на огромния , несъразмерен член, фалос на изображението. Съображения !? Никакви??!!

И веднага възниква още един проблем-въпрос. На снимка №20 изображението било на РазесVI.Така пишат плагиатите, самозванните египтолози и прочие рояк от спецове по древноегипетските древности. Не желаем да ги удостояваме с внимание и поради това спестяваме подробности. Но, категорично заявяваме че в подземието-гробница на РамзесVI няма такова изображение. Според нас  тази снимка-илюстрация е резултат на фотошоп. Има подозрения, че фотошопинга е направен на базата на някакви автентични снимки. Проблемът тук е , че за пореден  и не за последен път ни пробутват анти-фотоартефакти за древностите на Египет. Каква е целта!? Прозрачна!. Това което иска да ни каже и подскаже т.нар.наука трябва да е последната инстанция на истините за древностите , специално за Египет.Тъжно ,тъпо, смешно и дори зловещо.

Вероятно, а и е почти сигурно, възможно е дори да има грубо реагиране за тази публикация…. На някой продажници, с антибългарско настроение. С голяма доза сигурност щеше да им хареса ако бях написал „този пост”. А ….не… аз съм българин, учил съм в български училище и прочие…Поради това  и пиша на български нещата така както повелява нашият българския език. Никак , ама никак не ме  интересува глобалния интернет, още повече пацифистките лозунги и врякания. Тук сега наистина съм в интернет, но това е защото тези които се радват на компютъра и интернет, никак , ама никак не желаят да признаят че българин е в началото на компмашините – Джон Атанасов, българин!!! Това ме окрилява И така в началото започнахме с фараонския пенис, частен случай ли е, апологетика на мъжкото достойнство ли е или е нещо, каквото хрумне на всеки четящ тук. И ако посетителите  тук са привърженици на сериозното и  вглъбено мислене или са изпълнени със сарказъм, ирония или небивал до сега хумор в душите си, нека забравят видяното и написаното дотук. Ние желаем да продължим нататък и да кажем, покажем и изкажем- напишем още няколко размисли относно Създателят на Живот –  Мъжкия пенис-фалос-кур-пишка-хуй. Защото изкуствено и грубо натрапваната  ни т.нар. богиня майка не е създател на живота. Тя раждаща живот. Нищо повече. А да се роди живот, някой трябва да го създаде. Моля моля. Днес вече е известно, че живот може да се роди и в лаборатория, в „епруведка”, но трябва да има семе от мъжки пенис. Тогава, за какви богини майки трябва се говори !? Тъжно, смешно и опасно внушение е да се загърбва, да се скрива и покрива с псевдотвърдения, кой е създателя на живота. Ние мислим, че единствено и само еволюционистите-дарвинисти нежелаят да се съгласят с извечното състояние наречено мъэжко начало на създаване на живота.

Нека прекрачим и забравим какво пишат и ни зомбират материалистите- еволюционисти. В днешните български земи, край Варна е разкопан некропол / открит през 1972 г……датират го в края на V — началото на IV хил.пр.н.е./  и е видно от достъпните фотоси, че  тагавашния уж владетел е положен в гроба със златен, метален кондом, а може би е по-добре да се напише нахуйник или напишник. Тук и веднага искаме да отворим скоба за да се позанимаем с нашенския артефакт. Ала и да възроптаем срещу тъжните и глупави илюстрации разхождащи се в Нета. Защото няма, липсват автентични снимки на открито-разритото в този некропол в който е намерено уж най-старото обработено злато в света. Отказваме да си губим времето и нервите отосно датировката. Не желаем да обсъждаме характеристиките, определенията и наименованията на намерените в некропола златни и други предмети. Но, трябва задължително да обсъдим златния предмет намерен  между краката на скелета. Дали е напишник, нахуйник, символ на сексуалната мощ на индивида в този варненски некропол или е нещо което дори отсъства в мислителниците на нашенските разкопвачи на древни, дори праистирически некрополи, това едва ли някой може категорично, еднозначно и неопровержимо да предложи и докаже. Едно е ясно и категорично. Хората живели в древни времена по нашите днешни земи са имали сериозно отношение към мъжкия атрибут създаващ живота. Поради това и са положили в саркофага предмет между краката на погребания удивително напомнящ златен нахуйник. Какво хубава българска дума. Прочие интересното е ,че никой никъде не предлага друго наименование на артефакта. Вероятно защото формата му е особена, специфична, без аналог и поставя в задънена улица всеки опит да бъде определен като украшение или някакъв подобен атрибут.Нашия извод е че древните тукашни люде отлично са знаели кой създава живот и кой го ражда. Истинска радост е че у нас има доказателство за водещата , първенствуващата роля на мъжкия атрибут-създател сна живота. Искаме да бъдем разбрани правилно. Ние желаем да конфронтираме тандема Мъж-Жена. Но настояваме да бъде разбрано, че мъжът т.е. пениса създава живот а жената го ражда. Дали ще има някаква богиня-майка или не, не е важно, интересното е че без мъж живот е невъзможен. Нито една лаборатория не може да създаде изкуствен пенис, искуствена сперма, за да създаде живот.Именно затова древните хора са обожествявали мъжкия фалос-създател на живот.

Тук веднага представяме уж автентичнте снимки на намереното в този некропол. Но, важно е да видите нашия успореден колаж от фотосите. За да разберете, че има нещо мнооооооого гнило в  т.нар. нашенски публикации, интерпретации и натъкмистики когато иде реч за древни, праисторически артефакти. Казаха ми, подсказаха ми, предупредиха ме не се конфронтирай с археолозите и медиите. Мислим че няма какво да се коментира. Всичко е видно от онагледяването. Що се отнася до археолози и историци, казвам  категорично, че познавам и имам много добри приятели  сред тях и винаги ме подкрепят в изказването и писането на алтернативно разбиране и писане другост при анализ на древни артефакти.

Мислим че неразгадаемата находка от варненския некропол съвсем естествено се вписва в порядака на досега разглежданите фалос-пенисовите находки в древен Египет. Мислем също така, че древните хора по нашите земи не са били обременени от дарвинистко-еволюционни кретенизми и за наша радост са ни оставили безукорни послания относно , кой е създател на живота, кой му предоставя щанс да го има или не на този свят. Мисли също така че е абсурдно да се провокира и прави дебат по този изконно естествено природен процес- създател на живота……

Фото №21 Според нас това е единствената снимка  на разкопния  варненски некропол. Жалко и тъжно е качеството на фотоса. Нали уж всеки исторически музей има щатен фотограф, защо варненския музей не е публикумал професионално направена снимка. Или оригиналните и автентични фотодокументи са само за „вътрешна” консумация !? Тъпо, глупаво и зловещо. 

Фото №22 Впечатляваща и едновременно  будеща разтъртващо негодувание снимка. Съвсем очевидно е че тук имаме среща с модерен фотошоп. Но се питаме защо е променена конфигурацията на намиращите се в некропола златни предмети !? Защо „нещото” което прилича на напишник или нахуйник е ситуирано, преместено  от оригиналното ме място , между краката на скелета ? Дори най-добрия съдник за истините – времето – никога няма да каже, кой, как, защо е променил, извратил и опорочил автентичното послание – така мислим ние.

 

                   Фото №23 Специално за посетителите на този сайт представяме двата фотодокумента в една рамка за по-добра визуализация. Важно обстоятелство, за да се види и разбере гадорията с нашенските фотофакти относно древната история по нашите земи. Тъжно, но вярно.

 

 

Защото  до ден днешен по света има други народи и култури, вероятно  с по-напредничаво мислене, и именно те създават и издигат паметници, организира шествия, празници и поддържат вековечни ритуали и традици по отношение на Създателя на живота – пениса, фалоса, хуй, пишка, кур и прочие….Ние тук  трябва само да направим каквото можем и знаем. Всичко останало е нещо друго, а другото, другото то е друго и за него ще пишем и говорим следващия път.

 

Фото № 24 Далечно Перу в Южна Америка. Световно известните камъни от Ика.  Тук безпардонно се вижда как в древни времена в този непознат за нас материк, хората са ни оставили артефакт за създателя на живот – пенис и прочие.Някой по-авангардно мислещи изследвачи дори напомнят че върху този артефакт има извънземен представител. Дори и така да е, за нас е важно че мъжкия атрибут, създателя на живот е в специфична ерегирала форма. Знак че в древни времена по планетата ни е имало ясното съзнание кой създава живота.

     Фото №2  Политически низвергната днес Русия има музей в който освен секс играчките има и огромен рекламен мъжки пенис…защо ли ?! Може би в посткомунистическия живот в тази държава вече е изплувала и истината за животосъздаващия мъжки атрибут. Ние допускаме че там, отдавна са проумели идиотизмът на дарвин-еволюционизмът и вече не могат да спестят древните  и извечни истини относно правещия, създаващия живот.

 

Фото №26

Индия. У нас има глупавото понятие „тъмна индия” Дали  отговаря на действителността!? Тук е важно и интересно да се знае и разбере, че точно в Индия все още се спазват, почитат и достойно отбелязват празниците свързани с мъжкото достойнство – пенис, хуй, кур, пишка.Там има древни обекти за отдаване почит към мъжкия атрибут, извършват се ритуали със съответните практики. Поднасят се цветя, венци и се произнасят мистични слова върху съответния паметник-фалос.

Фото №27 Япония. Ужасно напредничава държава. Но, въпреки модерните и авангардни технологии които се раждат там, японците имат и съхранена вековна традиция. Отдаване почит на създателя на живота-пенисът. Дали  това обстоятелство е случайност или е проекция на извечните древни човешки потребности за религиозно отношение към създателя на живота т.е. пениса !? Всеки да си отговори сам на тази реторика и да вземе решение, дали не е потребно да се върви към съживяване на ритуалите и обредите свързани с почит към създателя на живота – Пенисът !!!

И повтаряме заглавието, ФАРАОНСКИЯ ПЕНИС –ЧАСТЕН СЛУЧАЙ ЛИ Е, АПОЛОГЕТИКА, ИЛИ !?!? Е СМЕХОРИЯ СВЪРЗАНА СЪС СЪЗДАТЕЛЯ НА ЖИВОТА- ФАЛОС, ПЕНИС, ХУЙ, КУР, ПИШКА. Който може  и има все още мислителен апарат в главата си, нека сам да реши, кое е и кое не е  вярно  от написаното  и показаното дотук.

 

Екип БУМ и КГПА „МЪДРОМЕР”

 

 

 

                        

  


 



Комантари с латински букви се изтриват автоматично